2013. augusztus 4., vasárnap

3. The Wedding

.... És ekkor Troy toppant be mindenféle kopogás nélkül.
- Bocsi, hogy késtem. - huppant le az àgyamra majd a kekszes zacskóm fele nyúlt.
- Hélóóó! - csaptam amolyan anyàsan a kezére. - Egyem a pofàtlan mindenedet Troy. Nem elèg, hogy nem kopogsz és szèknek használod az ágyam még a kekszem is csórni akarsz? Ccch.
- Hát ez... Igazàn felhàborító. - szipogott Matt is.
- Bleeee. - nyújtott nyelvet a szépfiú.
- Héé Troy dugd ki mégegyszer! - szólalt ikrem meg és közelebb araszolt.
Mikor az ifjabb Maslow szótfogadott Matt egy hirtelen mozdulattal kèt ujja közé csipentette a nyelvét. Troy annyira ledöbbent hogy nem is próbálta visszahúzni. Mindenki fogott egy pàrnát hogy abba röhögjön.
Matt végre elengedte Troy-t, aki még mindig döbbenten kérdezte:
- Te most komolyan... Megfogtad a nyelvemet?
- Ahha. Tàn zavar? - ült vissza vigyorogva Matt az àgyàra.
- Ami azt illeti igen. - kezdett magához térni a srác.
- Jó azt hiszen eltértünk a témától. - köszörülte meg a torkát Alex.
- Igaz is. - szólt David. - Szóval azt talàltuk ki, hogy mivel két nap múlva lesz egy meghallgatás az American Idol-ban... Hàt nos neveznénk.
- Komolyan? És akkor mi leszünk a legnagyobb rajongóitok! -esett le az állam.
- Tényleg úgy gondolod, hogy lenne esélyünk? - mosolyodott el Troy.
- Nanà. - helyeselt Matt is. - Hisz rohadt jól tudtok énekelni!
- Köszönjük, skacok. - vigyorgott Alex és csoportos ölelést tartottunk.
- Chris ugye elkìsértek minket? - fordult hozzàm David.
- Még szép. - kacsintottam. - Ott fogunk tombolni a függöny mögött. Legjobb baràtok?
- Örökké. - akasztottuk össze a kisujjainkat mosolyogva.
- Egyébként a szülőbogyóknak màr szóltatok? - vonta fel a szemöldökét Matt.
- Isten ments. - vörösödött el Troy.
- Nem hiszem, hogy tolerálnák az ötletet. - mondta David is. - Hisz mindig is próbáltak minket óvni a nyilvànosságtól.
- Ez igaz. - estem gondolkodóba. Bár Apa sosem tartozott a legszigorúbb szülőkhöz, ezt az egyet nagyon is komolyan vette: nem akarta, hogy a hírnevük miatt minket is zaklasson a média.
- Majd a héten legkésőbb 4 nap múlva úgyis megtudják, ha összejön. - reagàlt Alex.

** James' POV**

- Kendall hol van már a vőlegény? Nem a menyasszonyra szokás várni? - kiabáltam a násznagynak, hisz lassan húsz perce kezdeni kellett volna. 
- Most keressük. - ordított vissza Kendall helyett Alessa, majd tovarobogott. Melody lépett oda hozzám és a fülembe súgott:
- Edward bevette magát a templom fás kamrájába és most John önt épp lelket bele. Engem is ott akart tartani, de nekem szólnom kell Susanna-nak és az idősebbik John-nak, hogy meg van a fiuk. Addig kérlek szólj Leona-nak is, hogy nem kell aggódnia, Edward nem lépett le.
- Megijedt? - mosolyodtam el. 
- Ne vigyorogj. Te se voltál semmi anno. - csípett bele a kezembe. - Miattad kemény két órát késtünk, hisz sokkal jobb helyet találtál magadnak, nem emlékszel Jas?
- Dehogynem. - kuncogtam. - Na megyek az aráért-
Elindultam kifelel. Leona ott várakozott az ajtó előtt gyönyörűszép csokorral a kezében és kicsit aggodalmas mosollyal.


- Nos? - kérdezte.
- Öt perc és kezdhetünk. - mosolyogtam bátorítóan és csak reménykedni tudtam, hogy John ki tudja rángatni Edward-öt.


** Edward's POV **

El se hiszem, hogy itt állok kinn az oltárnál és várok. Patakokban folyik le rajtam a víz és a nyakkendőm is igencsak szoros. Szeretem Leona-t és vele akarom összekötni az életemet. De akkor mi a fenének izgulok?

"@planetjedward: Akkor adjuk férjül ikrecskémet.
Eddy, gratulálok! =:) <3 @leoneclearwater aztán
ne kíméld őt!"
Rápillantottam a hozzám közelebb eső első sorra. A szeretteim bíztató mosolya, édesanyám zsebkendő szorongatása, bátyám büszke vigyora különös érzéseket kavartak fel bennem. Vajon John is ezt érezte? Meg a többiek?
- John, pisilnem kell. - sziszegtem oda mögöttem álló tesómnak és indultam volna kifele, de ő sorompóként elzárta a kezével az utamat.
- Ne mész sehova, Eddy. Minden rendben lesz. egyébként is utána nézesd meg a hólyagodat, mert 10 perc alatt 9-szer mentél el klotyóra.- suttogta vigyorogva.
Felcsendült a zene.
A menet elejét a főkoszorúslány és egyben Leona tanúja, Melody vezette türkiz színű ruhában. Mikor elhaladt előttem, bíztatóan rám mosolygott.


Máris jobban éreztem magam. Nem érdekel bárki bármit mond: tényleg van barátság fiú és lány között és én megtaláltam a tökéleteset.
Ekkor észrevettem Leona-t. Lélegzet elállítóan gyönyörű volt. Senkit sem láttam attól a perctől fogva a teremben.
A pap monoton beszéde elrepült a fülem mellett. Csak akkor kaptam észbe, mikor Leona egy határozott és könnyes 'igen'-t rebegett majd én is követtem a példáját. Az utána következő csók olyan volt, mintha életem első csókja lett volna. Bár ha úgy vesszük tényleg az volt. Egy új életem legelső csókja attól a nőtől, akivel halálomig együtt maradok minden jóban és rosszban. A fellegek között jártam.


** John's POV **

Ahogy anyukámmal táncoltam, akkor esett le, hogy végre Eddy is révbe ért. Békés megnyugvás töltött el erre a gondolatra. Boldog voltam, hogy ő boldog. Ahogy ott keringett az újdonsült pár a tömeg közepén szó szerint ragyogtak. Én meg kezdtem ellágyulni és romantikus hangulatba kerülni. A szememmel Melody-t kerestem, de sehol sem találtam.
- Anya, megkeresem Melody-t. - hajoltam közelebb a füléhez, ő pedig mosolyogva bólintott, majd a pont akkor odaérő Carlos kérte fel.
Ötlet híjján kimentem a lugasos kertbe, ami az alkalomhoz illően szépen fel volt díszítve virágfüzérekkel és lampionokkal. 
Az egyik padon meg is találtam szerelmemet. 
- Leülhetek asszonyom? - vágtam vigyázzba magam. 
- Csak nyugodtan. - pillantott fel mosolyogva. - Miben segíthetek?
- Kegyed olyan csinos, egyszerűen csak nem értettem, mit csinálhat kint ilyenkor egyedül. Így bátorkodtam megszólítani magácskát. - ültem le.
- Áh, csak már kicsit melegem volt bent. - mosolyodott el. - És pont engem? Megtisztelő, de férjnél vagyok.
Mondta és felmutatta a karikagyűrűjét.
- Sosincs szerencsém. - horgasztottam le a fejem. - Gondolom a kisasszony nem olyan aki képes lenne megcsalni szeretett hitves urát. Pedig szívesen lopnák csókot az ajkairól.
- Soha. - rázta meg határozottan a fejét. - Maga pedig igencsak rámenős. De soha nem lennék képes őt megcsalni.
- Még akkor sem, ha az illető a tulajdon férje? - húztam fel magamhoz mikor felálltam.
- Az már más kérdés. - lehelte mosolyogva a számba.


1 megjegyzés:

  1. óóóóó, ez iszonyat édes rész volt!!!:)) Edward is végre rátalált a szerelemre, és a többi páros is úgy szereti egymást, mint az előző blogodban, és ez szép dolog:) mellesleg szurkolok a leendő énekes pacsirtáknak! :D

    VálaszTörlés