2013. július 15., hétfő

Bevezető

Újra itt van. Újra itt van. Újra itt van a nagy csapat... - vagy mégsem? Tény és való a vezetéknevek stimmelnek és látni ismerős arcokat is, de mintha kicsit idősebbek lennének. 
20 év hamar elröpült. Esküvő, gyermekáldás, a nevelés viszontagságai.... De szemmel láthatólag a JedRush Family  megoldotta a kakis pelenkától a kamaszkorig járó apró-cseprő problémákat. ÉS bár a híres édesapák még mindig a toppon vannak így negyvenes éveikben is, azért jut idő a családra is.
A The SECOND most az ifjabb szereplőket hozza reflektor fénybe, bár a megszokott régi karakterek is fel-felbukkannak majd a történet folyamán.
Remélem mindenki ugyanannyira élvezni fogja az új blogot is, mint elődjét. Fogadjátok szeretettel.
xoxo,
Nani

A szereplők

Chris John Tyler éss Matthew Edward Patrick Grimes (20)

Ki ne emlékezne a Jelody kicsiny ikrei az előző történetből? Hát igem....
Ők is cseppet megnőttek és viselkedésben egyáltalán nincsenek
lemaradva az eredeti Grimes-ikrektől.





David Aaron Schmidt (18)

Úgy tűnik Kendall és Alessa gyermeke apuci szép szemét örökölte, mellesleg 
a lányoknál sincs hátrányban. A gitárral meg úgy bánik mint más a levegővételle: a vérében van.





Troy James Maslow (19)

Woaaaah szépfiúnak szép gyermek. VVajon másban is olyan 
tehetséges mint James?

Alex Martin Pena (18)

Megszólalásig hasonlít Carlos-ra... vagy talán azután is? 
Vicceiben is igencsak az apjára ütött, mellesleg rajong a 
nagynénjéért.


Vanessa Loly Henderson (16)

Mi ez mi ez? Pici Henderson leányka?
Eyg biztos Logan-nek már most baseball ütővel
kell járkálni körülötte.




És akiket nem kell bemutatni: 













4 megjegyzés:

  1. Isteneeem hogy én ezt mennyire váártaaaaam ♥ Logan teljesen az én édesapukámra emlékeztet:O Ő is ilyen:) csak ő a vasvillával fenyegetőzik:D Nagyon gyorsan kérném szépen az első részt, kell egy kis nyugtató drog adag, amit már tegnap okoztál:D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahwww köszönöm Duracell Bunnym. <3
      Hát igen, Loggie-t az én apumról mintáztam :D csak ő meg a pajszert emlegeti gyakran.
      Luv ya!
      Xoxo

      Törlés
  2. uramatyám.... nem kis örömöt szereztél nekem ezzel a visszatéréssel....:) <3 most kicsit olyan érzés, mintha a blogban eltelt idővel én is öregedtem volna, hisz az első résztől kezdve olvastam a történetedet... :') siess azzal az első résszel!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Woooohooo boldog vagyok, hogy tetszik már most. <3
      Köszönöm Zsófi! :)))
      Xoxo

      Törlés